lördag 13 juni 2009

Ljungskile City Nyinvigs

Då var det den 13 juni 2009 och snart är det dags för kommunalråden att klippa bandet som officiellt inviger den nya citykärnan i Ljungskile , en kärna som har renoverats under lång tid är nu äntligen klar . Självklart så kommer Ljungskilebuss/Bestcoast Limousine att stå för den exklusiva transporten fram till podiet och efter invigningen får vem som helst komma till mina uppställda bilar och kika . Klockan 10.30 lördag är det dags .... alla som har vägarna förbi denna dag kan förvänta sig glada upptåg , mat, dryck och musik under hela dagen !

I övrigt så har jag ikväll varit ute på en studentkörning med min grå Limo, tog mej utomsocknes till Kungshamn för vidare transport till exklusiva Torreby Slott , fantastiska ungdomar som nu gått ut klass 9 , all heder åt dessa !

När det gäller U21 EM så får jag nog säga att det är en riktig soppa men det skall nog reda upp sig, dock kommer den stora frågan bli om ekonomin går ihop, vissa människor tycks tro att allting är gratis men så är icke fallet på Västkusten !

Återigen så känns det skönt att i dessa "kristider" kunna säga att det inte råder brist på sysselsättning men däremot råder det brist på personal och då menar jag kompetent personal, rattvridare går att få tag i men tyvärr är det inte det jag behöver !

Slutligen vill jag bara tacka för en underbar fredags middag i Munkedal där Anki bjöd oss på fin filé med underbar sås , ångrar inte en sekund att jag idag hade hoppat över frukosten, lunchen och mellanmålen . (som vanligt!) , nu ser jag fram emot resten av helgen som kommer bli helt underbar .........

Inga kommentarer: