torsdag 25 juni 2009

Irriterad, arg & förbannad

Har under ett par veckor haft rejäla duster med en "kollega" eller kanske ska säga fd kollega angående prisbilder, hur man räknar, avtal, arbetstider, löner mm , jag har varit väldigt pedagogisk trodde jag när jag försökt förklara att intäkter minus utgifter måste gå + annars får man inga pengar att investera för . Har försökt förklara att allt utanför avtal kostar extra men just detta tycks inte ha gått hem utan där är man helt oförstående. Om någon vecka tänker jag här på bloggen redogöra mer exakt om vad som hänt för att Ni skall förstå vad jag pratar om . Det finns ett ordspråk som säger "man ångrar bara det man inte gjort" men jag kan säga att jag ångrar att jag gick in i denna affärsuppgörelse för mitt netto hade varit bättre om jag haft bussarna stående i garaget under två veckor .

Inga kommentarer: