tisdag 16 juni 2009

75 minuter Spinning på Motionshuset




Min numera personliga tränare Petra fick återigen iväg mej på ett spinningpass inne i den stora staden Uddevalla och nu tror jag faktiskt att jag är fast, inte bara för att hon är min personliga assistent på alla plan utan även fast i spinningen, det är riktigt kul och för Er som aldrig provat kan jag bara säga - det är värt all svett, på tal om svett så kan Ni ju kolla in min röda t-shirt som är helt indränkt efter 75 minuter på en cykel . Tillbehören på styret behöver jag vid rengöringen efteråt , har ju en förmåga att lämna spår efter mej och då är dessa bra att ha . Man skall ju lämna grejerna i det skick man tar dom , precis samma sak som med bussarna !
Ni som vet vem jag är måste tro att jag blivit komplett galen med tanke på att jag numera ägnar mej åt regelbunden träning , äter lite nyttigare och slutligen så dricker jag Cola Light . Vem kunde tro det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gött jobbat! Fast Cola Light är det sämsta du kan dricka! Innehåller Aspartam som delvis är cancerframkallande men även triggar sötsuget, så med andra ord du blir mer törstig och riskerar bli sjuk...Aspartam är bl a förbjudet i Japan...

Anonym sa...

Ja, vad Du än gör, sluta med både Cola och Cola Light. Ingetdera är hälsosamt. Du får förr eller senare problemen med urinvägarna.

Men spinning, i lagom mängd, kan Du fortsätta med. Likaså med buss- och limokörning.

Ha det bra!