tisdag 16 juni 2009

Petra TJÄNAR pengar vid Shopping !

Min vän Göran har haft ett par fantastiska uträkningar på sin blogg där han påvisar hur lätt man kan tjäna pengar men frågan är om inte Petra slår alla rekord ... Hon berättade ikväll för mej att hon tjänat 438 kr genom att åka ut till Torps Köpcentrum utanför Uddevalla , se hennes kalkyl nedan ....

Dagens Shopping mynnade ut i följande

1) 1 st Rouge som var nedsatt med 40 kr på REA
2) 1 st väska som var nedsatt med 199 kr på REA
3) 1 st Midsommarklänning nedsatt med 199 kr på REA

Jätteglad kom hon lufsande i sina träningskläder med ett léende bredare än Hudson River och berättade att hon faktiskt hade tjänat 438 kr idag och att jag skulle vara stolt över hennes ekonomiska sinne och det är jag absolut för det visar ju verkligen på vilket snille jag har att göra med, tror faktiskt hon skall få ta över min bokföring så blir det en börda mindre för mej ! Jag föreslog att hon nu skulle sätta in dessa pengar på ett bankkonto så kan det ju bli ränta ..... Fast jag måste säga att hon är en jäkla bra tjej i allafall och vi är ganska lika när det gäller att spendera pengar ! Vem vet , kanske dyker hennes ansikte upp på bloggen framöver ....

Inga kommentarer: