fredag 26 juni 2009

Romantiskt frieri



Igår kväll fick jag vara med om något enastående , ett av dom finaste frierierna jag sett och det var underbart att få ta del av detta och liksom agera som en spelpjäs på livets väg . Nu är det inte jag som friat och ingen har friat till mej heller tyvärr men som Limochaufför fick jag uppleva denna romantiska stund .

Hämtade ett förälskat par på Bluewater, Stenungsbaden och körde dom sedan till en av Bohusläns vackraste platser som Per Nordin rekommenderat, nämligen Tjörnehuvud som är en av Tjörns högsta punkter med en underbar utsikt . Jag hade packat en fin korg med champagne, glas och en ros som dom fick med sig upp . Det va så otroligt gulligt allting och när det vackra paret kom ner igen efter en timma så visade hon stolt upp sin fina ring och jag hade så nära till tårar .

Allting var som hämtat ur en romantisk film och jag kände mej så tillfreds på kvällen när jag kröp ner i min säng , att just jag fick förmånen att ta del av denna högtidliga stund !

Inga kommentarer: