tisdag 2 juni 2009

Årets Premiärdopp kom sent



Jättevarmt va det väl inte i vattnet men helt ok i allafall efter en svettig och varm dag , nu lär det väl dröja innan jag hoppar i plurret igen ! Gårdagen var annars ingen kul historia då två bussar hamnade på lyftarna varav den ena och den absolut nyaste fick varmgång i bromsarna och den andra lilla likbilen hade en trasig slang så allt kylvatten rann av . Nu är dock båda bussarna i drift igen och vi ser fram emot en fortsatt hektisk vecka . Imorgon kommer den första nyheten att offentliggöras och framtiden får utvisa om jag gjort något smart och effektivt för att motverka konkurrenters lite nonchalanta betéende eller det kanske rent av är dumdristigt . Eftersom att jag är optimist så ser jag en enorm potential i mina tankar för nu är det dags att lägga ut motmedel . Man skall inte tro att man kan behandla mig hur som helst bara för att jag är jag .

Inga kommentarer: