måndag 15 juni 2009

Ljungskile vs Ullared





Lite bilder från sommarinvigningen av nya Ljungskile där kommunalråden fick åka riktigt flott in till podiet , en resa man uppskattade väldigt mycket . Bohusläningen , vår lokala lilla blaska tog lite bilder och skrev lite mysigt, en artikel som publicerades idag ! Min mediatränade tjej fick ett litet utspel och menade på att jag inte får driva med journalister när dom ställer frågor men jag anser ju att det är halva nöjet så därför blev dom små raderna i tidningen bättre än jag tänkt mej . Ni får inte tro på allt jag säger och skriver , det är en uppmaning !
Bilden som urskiljer sig från dom övriga är hämtad från Ullared där vi hade en liten miniweekend med shopping, stuga och grillning ... säkert många som anser att jag är lite knäpp men jag kan rekommendera stugbyn i Ullared fast be gärna om ordentliga sängar så ni slipper ligga med kroppen i etage och benen mellan spjälorna .

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Läste en insändare i DalaDemokraten att minst 100 bussar stod och snurrade på tomgång upp till 20-30 minuter på Dalhallas bussparkering i samband med premiären. Är HELA bussbranschen i dvala fortfarande. Detta är bara ett exempel på dåligt omdöme. Sällan hör man branschen påtala problemet. Man har då alltid undanflykter. SKÄMS på er alla och även BR som borde syssla med detta problem.

Hälsar till alla från alla våra vänner i Nusnäs. Alltid trevligt att besökia detta "vattenhål" och ett av Sveriges bästa turistmål.

Erland