onsdag 10 juni 2009

What a week !!!

Vad som har hänt och vad jag gjort nu måndag och tisdag lär jag få anledning att återkomma till lite längre fram men vad som är säkert är att jag är fattigare men har haft ruggigt kul . Beträffande veckan eller rättare sagt veckorna som nu väntar så lär det bli en prövning som heter duga , Skall tillsammans med Rolls Buss försöka manövrera all logistik kring U21 EM i VästSverige men utöver detta så har jag ju mitt eget att ta hand om också och juni månad ser ganska bra ut om jag jämför med tidigare år .

Lämnade igår morse in både min privata deklaration samt maj månads bokföring och det skall bli otroligt spännande med svaren på båda för dessa ger en bra indikation om vart jag är på väg . Jag har ju brutet räkenskapsår så det är snart dags för bokslut och vad som händer nästa år och hur det kommer se ut ekonomiskt är det ingen som vet tror jag , dock är jag nästan säker på att botten är nådd och att det snart vänder uppåt för dom svenska företagen och när det gör det så skall jag stå redo.

Imorgon är det onsdag och jag står då redo för mitt första spinningpass någonsin men å andra sidan , hur svårt kan det vara? Jag vägde in mej för en stund sedan och noterade en viktminskning med 5 kg ner till 95 vilket innebär att jag är på väg åt rätt håll . När jag slet av korsbandet 2004 hade jag en matchvikt av 83 kg , är fullt medveten om att jag inte kommer nå dit men skall verkligen försöka komma under 90 kg . Spinningen ser jag som ett bra sätt att bränna fett på och samtidigt få ett sundare levene ihop med lite mer sallad och mörkt bröd .

Nä nu är det dags att sova , det finns ju trotsallt en morgondag !
Puss & kram kära vänner

Inga kommentarer: