tisdag 2 juni 2009

Se upp för nu har jag medvind

Verkligen kalaskul att läsa 10 månaders bokslutet som jag fick på mailen idag för trots att den bästa månaden återstår så pekar resultatbarometern spikrakt uppåt vilket gör att investeringar kan bli möjliga om jag skulle få behov . Jag vet att vi går en tuff tid till mötes där det är lågkonjunktur och jag även har förlorat ett skolbuss anbud men vad tusan som jag skrivit tidigare så lyfter jag bättre i motvind eller vad det någon annan som skrev det? hm ... I vilket fall som helst så är det sant ! Det kan finnas vissa där ute som jag kommer trampa på tårna framöver men eftersom att dom i sin tur har trampat mina tår illblåa redan tidigare så bryr jag mej inte så mycket faktiskt . Jag kör mitt eget race och önskar att fler där ute kunde göra det och sluta snegla på mej och vad jag gör som är så himla bra , varför kan ni inte komma med egna idéer? ha ha ohps I did it again ... nu kanske jag får någon galen kommentar igen men va tusan , alltid retar det någon som jag säger ! Mitt mål i livet är att ha semester i Sverige på sommar halvåret och köra bananbuss i något varmt land på vinter halvåret (dagtid), för på kvällarna skall jag tillbringa all min tid med att ödsla kärlek och omtanke på dom jag tycker om !

Inga kommentarer: