onsdag 1 juli 2009

Svettigt & soligt

Vilka fantastiska dagar vi har nu , solen gassar på riktigt bra och vi njuter i fulla drag , idag har vi tillbringat dagen utmed Sveriges vackraste kust nämligen Bästkusten eller Västkusten som den heter i folkmun . Har besökt Fjällbacka, Tanum, Hamburgsund, Bovallstrand och Hunnebo där vi avslutade med en underbar middag på Bella Gästis . Trots den sommarjobbande storstadspersonalen så njöt vi av vår tid utmed havsbandet, på vägen hem droppade jag av Petra på jobbet och hon har nu en hektisk natt framför sig i ambulansen . Så här långt har det bara varit soligt men när jag kom hem började även svetten för nu skall det faktureras U21 EM och eftersom att dom inte har följt en enda programpunkt så kommer det bli en hel del extra debitering och om jag känner min uppdragsgivare och fd kollega rätt så är det ingenting som han vill betala men man skall aldrig säga aldrig förstås, större under har ju hänt men jag hoppas att jag slipper dra det inför tinget för det är både tidskrävande och stönigt . Dock brukar jag vinna i denna instans så blir det så har jag goda förhoppningar . Tyvärr blev det BARA Silver för våra gubbar i detta annars så lyckade arrangemang .

Inga kommentarer: