fredag 3 juli 2009

En tung dag mentalt

Detta har varit en tung dag mentalt sätt då jag fått ett dödsbud idag , en äldre dam som jag träffat och som satt spår i mej har tyvärr avlidit och det är med sorg i hjärtat jag sänder mina tankar till Baba, många tårar har fällts idag !

Har även funderat en hel del idag och det är inte bra alla gånger , dock har jag nu släppt dessa tankar och återgått till det normala igen eller så normalt som det kan bli i allafall under rådande omständigheter .

På arbetsplanet har det inkommit en del störningsmoment som gör att jag får lägga om kommande års arbetsplan och hitta en ny väg att vandra, det är omständigheter utanför min kontroll som gör att jag tvingas till detta men samtidigt så ser jag det som en stor utmaning och satsar mot nya mål.

Oron jag hade i ett tidigare inlägg angående betalning av vissa fakturor har lagt sig och detta beror på att reaktionen uteblivit från kunden och det har inte inkommit några anmärkningar så jag förutsätter att pengarna är på kontot vid förfallodatum.

Inga kommentarer: