lördag 31 januari 2009

Tidningen Bussbranschen - Nu är det dax

Då har det gått ett år igen och det är dags att förnya sina prenumerationer på den oftast fantastiska tidningen och ibland den helt underbara tidningen (när jag är med), hoppas nu att alla gjort som jag och beställt prenumerationer till alla sina anställda , Månadens höjdpunkt inom branschen måste spridas ut och nu när det skall sluta skrivas om lokaltrafiken (hoppas jag) , så kommer den bli ännu bättre ! Jag önskar inför 2009 att Bjarne och hans medarbetare vågar satsa lite mer på sådant som är uppseendeväckande och på sådant som skapar lite debatt . Få in detta material och jag lovar att era läsare kommer att öka ännu mer . I övrigt så önskas ni alla ett stort lycka till med tidningen , nu är det dags att på allvar slå undan benen på era konkurrenter .

Inga kommentarer: