lördag 3 januari 2009

Betway - ett blufföretag - Försök till Förskingring !

Idag har jag varit väldigt lugn i mitt bloggande och det har en enkel förklaring , har varit upptagen med att försöka få mina vinstpengar utbetalda till mitt konto. Det handlar om 23.800:- , det är väldigt enkelt att sätta in pengar av naturliga orsaker men att få vinst utbetalt är värre , dem gör allt dem kan för att slippa betala ut . Exempelvis så betvivlade man helt plötsligt på att jag var jag och bad mig verifiera min identitet , därefter skulle jag fotografera kontokort, körkort, bifoga elräkningen . När jag trodde allt var klart så började det om igen, fick ett mail om att någon siffra någonstans var otydlig och därmed fick jag göra om allt en gång till . Deras faxnummer var ur bruk och efter 15 mail hittade dem sladden så faxen gick igenom, men då va texten för mörk på deras papper . Jag tog då digitalkameran och fotade allt, sände det via mail och nu 56 mail senare , ja ni hörde rätt , jag har sänt 56 mail för att försöka få mina pengar . Kanske fungerar det, kanske får jag börja om ! Dock är en sak säker och det är att jag absolut inte är klar ännu med detta blufföretag utan efter att pengarna är på mitt konto så skall jag ta i med hårdhanskarna . Ni vet ju hur jag fungerar och hur irriterad jag kan bli - fel person att försöka lura !

Inga kommentarer: