söndag 4 januari 2009

Miljö & Kvalité - ett jäkla jobb

Ibland kan jag känna avund mot dem bolagen som satsat på att ha anställd personal som sköter allt som har med miljö och kvalitétcertifiering att göra men samtidigt så känner jag att om jag haft det så hade jag inte varit tillräckligt insatt i vad det innebär fullt ut . Jag hade inte kunnat prata för min vara på samma sätt , inte kunnat vara lika införstådd och medveten om vad allt innebär . Det är mycket jobb, det tar tid men för mig känns det viktigt att vara delaktig fullt ut , har jag gjort jobbet själv så vet jag att det är väl utfört . Sedan så sparar jag ju faktiskt pengar samtidigt eftersom att jag är så grymt effektiv när jag väl jobbar , kan nog inte hitta en anställd som gör samma jobb på den faktiska tid jag lägger ner . Lät det själviskt eller egoistiskt kanske? Ja det tror jag men det är faktiskt sant !

Inga kommentarer: