lördag 30 maj 2009

Stalkern Hedström fångad på bild




I ett tidigare inlägg på den berömda bloggen så omnämdes en viss Lennart Hedström eller som jag kallade honom "Stalkern" efter alla samtal och mail till mig . Självklart kunde han inte hålla sig ifrån Rosersberg utan var tvungen att mygla in sig för att se så jag skötte min business , han kom t.o.m fram för att hälsa och det var längesedan jag var så nonchalant . Något jag inte tycker om så är det inställsamma smilfinkar som tror jag har kort minne . Han fick vackert vända på klacken och ge sig av igen !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du inte funnits på fel sida sverige, så hade du omedlebart fått en beställning på att köra mig till jobbet. Alltid retar det någon. :)

Men jag har ju nära till Hedström...

/LB

Gitah sa...

Åker hellre med dig än Hedström :)