tisdag 5 maj 2009

Köksbord eller Skrivbord?


Lite svårt att bedömma faktiskt men om sanningen skall fram så är det mitt nya köksbord som numera blivit ett skrivbord , faktum är att jag ogillar mitt kontor såpass mycket på nedervåningen att jag nu har flyttat upp allt av värde för att istället få mer ljus, luft och gemenskap med omvärlden . Nackdelen blir att så fort någon kommer på besök så måste jag röja upp alla fina högar och lägga allt i en enda stor och sedan när jag är ensam igen får jag börja sortera upp alla papper . Kan tyckas som onödigt arbete och det är det väl också men min fina utsikt gör att det är värt allt besvär . Just nu tittar jag på en traktor som sopar gångbanorna medan jag arbetar , gud va det är härligt att bo på landet !

1 kommentar:

Anonym sa...

fast vintetid måste det vara jobbigt att på pålandet?