lördag 2 maj 2009

Invigningen av Bluewater






Nu kommer förklaringen till min låga närvaro på bloggen och denna stavas Invigning av Stenungsbadens nya SPA anläggning Bluewater . Började tidigt på Valborg , närmare bestämt pick up klockan 12.00 och därefter en exklusiv Limotur ner till grannkommunen. Tog ganska snabbt sikte på terassen där vi njöt i fulla drag under hela dagen, underbart att få en dag med härliga och äkta vänner som har samma livssyn som jag själv och det är att man bara lever en gång . Vi pratade, drack rosévin, mousserande vin och ett och annat glas vatten för att orka med hela natten . Kul rim? Fördrinken som bestod i en magnumflaska moét Hennessy tog vi mitt i rondellen utanför hotellet och hela dagen och kvällen var helt perfekt . Ett kortare avbrott från solstolarna blev när jag lyckades övertala Henrik Ström som har eventbolaget Aqua Event att ta med oss på en tur i ribbåten . Härligt att susa fram i 60 knop och bara njuta av vackra Västkusten . Mina vänner och fina familj bestod av Roland & Petra Hanzén, Anders & Helene Sköld, Johnny & Jenny Persson, Sune Hallbäck och såklart lilla Danijela . På Stenungsbaden bjöds det under kvällen en fantastisk buffé och dansen pågick sedan ända in på småtimmarna , kom inte i säng förrän vid 4 och då måste det ha varit kul för annars orkar jag aldrig hålla mej uppe så länge ! Nu vet ni varför jag inte haft ork att skriva ......

Inga kommentarer: