fredag 29 maj 2009

Ohps - I did it again



Varför slutar jag aldrig att förvånas över mina egna handlingar? Tolka det som ni vill men Britney Spears kan inte säga det tydligare än så här .... Ni kommer förstå om någon vecka vad det handlar om ! Att bara sitta still och rulla tummarna ligger inte i min natur, ibland eller rätt ofta kan jag framstå som mycket lat och orkeslös men jag jobbar i det tysta . Det stora problemet framöver blir personalbiten men problem är till för att lösas så jag får väl sätta ut en platsannons här på bloggen. Det som är kris just nu är att jag behöver en fotbolls intresserad kille som har lust att medverka under U21 EM och då givetvis med ett fordon som kan lasta lite, kanske en Caravell eller något liknande . Självklart utgår viss ersättning och kost & logi är betalt .

Kan även meddela att en ur personalen kommer utgå inom ett par månader eller tidigare, han har blivit erbjuden sitt gamla jobb igen och vi tackar för tiden här hos oss ! Men som sagt inom någon vecka kommer det att offentliggöras lite nyheter som det klingar framgång runt !

Inga kommentarer: