måndag 13 april 2009

U21 EM - Ljungskilebuss satsar vidare


Som ett resultat av goda kontakter och kollegor som visar framåtanda har det nu givit resultat i form av att Ljungskilebuss kommer att köra som underleverantör vid fotbolls EM som pågår mellan 10 - 30 juni 2009 , vill sända ett stort tack till både Lasse (Järna-Hölö Busstrafik) som rekommenderade mej och Matts (Rolls buss) som sköter businessen och önska Er båda ett jättestort Lycka till . Från min och mitt företags sida så lovar jag att bistå med det som Ni kan tänkas behöva hjälp med och vi skall utföra jobben till belåtenhet för alla parter . Här nere ser vi det som en stor ära att få vara med .....

När jag ändå är inne på kollegor kan jag berätta en liten lustig historia jag råkade ut för , som alla vet så har jag ingen dubbeldäckare och tänker inte skaffa någon heller men trots allt så får jag en del sådana jobb från befintliga kunder jag har . Då gäller det att ha goda kollegor som kan lösa transportbehovet . Nu fick jag två bokningar i maj på dubbeldäckare och ringde en kollega - svaret blev, håll i Er nu ! Ja, vi har buss ledig men jag vill inte ta på mej din körning för det kan dyka upp något annat jobb som är längre tidsmässigt och på så sätt också genererar mer betalt. Tror Ni att jag ringer dit igen när jag behöver hjälp?

Tydligen råder det ingen kris i branschen när man kan välja sina körningar!

Det handlar om två transporter i Göteborgsregionen men jag vill ha bra kvalité för att inte svärta ner mitt rykte ....

Inga kommentarer: