onsdag 29 april 2009

Actionbilder - vi försökte i allafall






Som Ni säkert förstått vid det här laget så är det nästan släckt överallt och det ryker och pyr bara ute i buskarna för tillfället , dock försökte vi verkligen allt vi kunde för att skapa lite action i bilderna . Ser bl a Janne Axelsson & Micke Hirvonen som läser kartan och markerar nyupptäckta brandhärdar, vi gjorde även en improviserad släckning med en avbrunnen slang på hygget som fortfarande hade ett antal lite kvar . När man jobbar hårt så blir man törstig och jag tog själv till dunken, detta scenario kände jag igen sedan uppväxten då jag levde på landet . Har även en bild där jag kör omvänd släckning med hjälp av kroppen och detta var mycket effektivt då min kropp täcker en ganska stor areal . Slutligen ser vi den mest actionladdade bilden av dom alla och den är tagen under en välbehövlig paus i arbetet, det gäller att försöka hålla humöret uppe !

1 kommentar:

Anonym sa...

Gött jobbat grabbar!