söndag 19 april 2009

Ladies Night på PUSH






Det absolut bästa sättet att marknadsföra sig på är att synas och det kan jag kallt säga att jag gjort under den gångna helgen , bilderna ovan kommer från fredagens stora happening på nattklubben PUSH - Ladies Night ! Självklart löste jag transportbehovet som uppstod genom att köra fram Sveriges i särklass finaste Limousine och det blev verkligen en fantastisk kväll . Förutom nöjet att köra dessa trevliga tjejer så har jag även fått nya vänner och vänner är något jag uppskattar. Gå gärna in på www.stureplan.se och kika under fliken "Ladies Night" så ser ni alla bilderna som togs under kvällen, fotograf är den mycket kompetenta killen Sebastian ! När det gäller Lördagens bravader så återkommer jag med en liten bildserie även från detta evenemang men det går inte att pytsa ut allt på en gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Intressant blogg=) Mvh Jessica www.jessicamellstrom.blogg.se
Blir ju impad ju!