söndag 12 april 2009

Bjarnes tidning - nu blev jag nästan tårögd


På mitt köksbord låg det senaste exemplaret av tidningen Bussbranschen och vilken tidning det var , får nog säga utan att skryta att det var fullständigt dominerat av lilla Ljungskilebuss . Jag fick faktiskt en tår i ögat av alla värmande ord som gick att läsa. Vet faktiskt inte vad jag gjort för att förtjäna detta , hann ju inte ens bjuda på lunch så någon muta är det ju inte heller tal om. Tidningen och det som står är ett bevis på att Bussbranschen står stilla , utvecklingen är under all kritik och bussföretagarnas feghet när det gäller nysatsningar är påtaglig . Det känns ruggigt skönt att få lite lyckosparkar i röven när man satsar och vill förändra för det vill jag verkligen . Tänker kommentera en del lite längre fram men måste först smälta allt som stod och läsa det en gång till . Det finns några citat som har etsat sig fast men mer om detta längre fram , vill nu återigen bara tacka min kära vän Bjarne för den fantastiska julmusten som var perfekt lagrad enligt mina normer . Sådana initiativ uppskattas från min sida .... Bjarne, Ulo och Staffan - ni är värda Er vikt i guld och det blir mycket guld kan jag lova ! Ha en riktigt god fortsättning på påsken nu Ni och alla andra läsare .

Inga kommentarer: