onsdag 26 augusti 2009

Svar till Bjarne !

Det va absolut inte så illa menat som det kanske lät men efter en turbulent sommar som denna så borde det finnas ganska mycket intressant att skriva om istället för att lägga vikt fyllnadsreportage om "nya" bussmodeller och annat halvtråkigt . Tidningen är bra dock var den för mej ganska ointressant i augusti så därför åkte den i korgen , kan ju inte spara på allt tyvärr ! Kan dock ge er lite ros för den nya hemsidan som är snygg och fräsch , kul att det blir lite förändringar , hela branschen behöver det !

Sedan vet ju du Bjarne att jag inte är som andra och tycker ofta att saker ur Branschtidningarna är tråkiga, så det är ju inte konstigt att kritiken kommer från mitt håll , jag vill ju ha lite skandaler och nyskapande .... Ta inte åt Er för Er tidning är den bästa utan snack, kan ju meddela att konkurrentens blaska fortfarande ligger kvar i plastförpackningen och varför den gör det? Rubriken på frontpage får mej inte att bli direkt upphetsad !

Däremot har du rätt i att besvikelsen över mitt knä inte får gå ut över andra saker , detta måste jag hålla inom mej även om det är svårt , det va längesen jag var så här ledsen faktiskt . Hade hoppats på något lindrigt så det blev som en spark i mellangärdet !

Inga kommentarer: