onsdag 5 augusti 2009

en riktig skitdag !

Jag har i dag ärligt talat en riktig skitdag på många sätt , inget blir som jag tänkt mej, vissa människor tar inte åt sig av uppmuntran och uppskattning som jag ger, jag ödslar kärlek till höger och vänster men får ingenting tillbaka . Solen lyser i allafall , ska snart fly från byn ett tag och samla mina tankar, måste tänka över hur jag vill ha allt för just nu orkar jag inte . Vill bara ha semester , semester väldigt långt bort i ett väldigt varmt land gärna på en öde ö där jag kan fundera över livets mening , som tur är finns det någon som förstår mig och kan se saker ur mitt perspektiv och av den personen kanske jag kan få några goda råd, vem vet, den personen kanske ska följa med till den öde ön så blir den ju inte öde längre !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hujamej!! Tur att solen lyser över dig idag annars vet man inte hur det skulle slutat. Smile!

Bussbloggen sa...

Antagligen illa , väldigt illa !