onsdag 19 augusti 2009

Någon roar sig !!!

Kul att se på kommentarerna att någon har brist på sysselsättning och har plockat fram mina nyckeltal sedan föregående år , eftersom att det är siffror jag är stolt över så är det bara positivt , lägg gärna ut mitt senaste bokslut oxå när det blir officiellt ! Kan väl passa på att meddela att jag har avskrivning 12,5% på nya fordon och 20% på begagnade , amorterar av på 5-7 år så visst är jag stolt över mina siffror ! Kul att se att läsarna engagerar sig på riktigt .... Kanske ska lägga ut lite nyckeltal från andra bolag när jag ändå är igång ...

Förövrigt så har dom ännu inte ringt från sjukvården och meddelat tid för MR men jag hoppas dom hör av sig snarast för det börjar bli olidligt , biverkningarna av alla piller jag har stoppat i mej är inte kul alls så därför har jag beslutat mej för att leva med smärtorna tills det att något dramatiskt sker .

När det gäller jobbfronten så pendlar det väldigt mycket upp och ner men helgen som kommer slår nog alla rekord i antal uppdrag, förhoppningsvis räcker det med att jag hyr in en extern buss och att jag kanske kan klara resten själv , dock saknar jag ännu ett par chaufförer men det är ju långt till lördag !

3 kommentarer:

Peson sa...

Hoppas att du får ihop det!!
Jag själv åker till Barsebäck.
Där ska det drickas rusdrycker och spelas golf.
Rock On!!

Anonym sa...

Skall du spela golf Peson, det trodde jag inte om dig att du var homo.

//karl

Peson sa...

Jojjemän!!
Det är vrålgött!!