måndag 3 augusti 2009

Spännande dagar

Det har varit några spännande dagar nu och det märks att semestrarna är slut , förfrågningar börjar droppa in och det börjar återgå till det normala igen . I lördags natt var limousinen den grå i Köpenhamn med ett gäng trötta danskar som bara ville hem kosta vad det kosta skulle , en intressant upplevelse ! Har idag haft besök av tidningen som ville göra en artikel angående soppan i Stenungsunds Kommun, dom ville ha någon med som vågar säga vad han/hon tycker och någon som inte är rädd för att skylta med sitt namn , gissa vem som ställde upp? Notera även ett inlägg på min blogg från i våras då jag gratulerade vinnarna av skolskjutsupphandlingen , den som nu ogiltigförklarats . Det finns en anledning till att jag inte längre kan acceptera en förlust och den är ganska simpel , när man kommer med förtal och företagsangrepp offentligt så drabbas min övriga verksamhet och som ägare kan jag inte acceptera ett sådant förfarande . När t.o.m kommunchefen uttalar sig nedvärderande så är det för mej en självklar sak att man ställer sin plats till förfogande, märker ni min irritation?

1 kommentar:

Peson sa...

Hallå Kompis!!
Trötta danskar e bra för affärerna.
Rock On!!