måndag 10 augusti 2009

Skandal på väg att uppdagas???

Frågan är om inte en av dom största skandalerna i svensk busshistoria håller på att uppdagas om man får tro Toni Schönfelder och många andra .... jag råder Er att läsa hans senaste nyhetsbrev där det förekommer brott ur nästan hela straffskalan när det gäller skolskjutsupphandlingen i Stenungsund . Jag tänker återkomma i ärendet under morgondagen mest troligt ...

Förövrigt så fick jag idag en alldeles färsk måsskit över mej när jag satt och funderade i Skeppsviken , perfekt på dom nytvättade vita shortsen , det positiva i detta är att det enligt utsago betyder tur när en fågel träffar med sin lekamen .

I lördags så gjorde jag det perfekta dyket från bryggan nere på Lyckorna , det enda jag inte kollat upp var djupet och det hela resulterade i att jag slog i botten och rev upp hela underarmen dock ett ganska ytligt men trots allt blödande sår påminner mej nu hela tiden om att vara försiktig .

DUBBELMORD i Stora Höga idag får mej att rysa till , för ett par år sedan sprängde man en värdetransport några hundra meter från dödens hus , vad händer i denna lilla by? Återkommer även här med uppdatering mest troligt .....

Nu ska jag till Korvan i Stenungsund och fylla på mina matreserver ifall att det blir ransonering framöver , känner att jag gjort mej förtjänt av en riktig måltid efter all träning . Puss & Kram

2 kommentarer:

Peson sa...

Hallå Kompis!!
Fågelbajs är tur ;)
Hoppas att ekolodet funkar bättre
nexta gång han dyker på huvet.
Rock On!!

Figge sa...

??? fått dispens från dieten ???
Korvan ? Det får inte komma ut eller ?