fredag 7 augusti 2009

oj då

Gick upp tidigt imorse för att säkerställa dagen på ett bra sätt , för en gångs skull käkade jag en ordentlig frukost och skulle sedan bara invänta klockan för att passa tiden 10.00 för ett möte i Kungälv ! Tyckte dock klockan gick förbaskat långsamt och till min fasa så upptäckte jag att den t.o.m stannat på 09.05 , när upptäckten gjordes hade den verkliga tiden hunnit bli 09.50 , det va ju tur jag inte skulle med flyget ... !!!
I övrigt så är helgen fullbokad och det var ju ett tag sedan det va så mycket att göra , på något vis känns det skönt att semestrar och annat är över nu så man kan komma in i dom gamla vanliga gärngorna igen .
Ikväll blir det spinning igen och sedan tar jag helg , för er som vill komma ner i matchvikt så kan jag faktiskt förespråka denna typ av träning , den har hjälpt mej ganska mycket även om det fortfarande är en bit kvar dock . puss och kram

Inga kommentarer: