lördag 15 augusti 2009

Grohed - Ljungskile 1-0





Då var det lördag och jag ligger i sängen och smälter 1-0 segern från gårdagen , en tuff match med flera skador som följd tyvärr , Chrille Eriksson fick en arm¨båge vid tinningen och blir nog borta från spel ett tag tyvärr, personligen så skall jag om en stund ner till sjukhuset och försöka få tag i lite smärtlindring då jag för 2:a gången på några månader sabbade knät , denna gång tyvärr lite mer allvarligt , hur mycket återstår att se?

Var på Marstrand igår med familjen och fick vara med om något spännande på Restaurang Drott... Barnen beställde köttbulleportion och jag beställde lika fast en vuxenportion, barnens tallrik kostade 79:- och min 145:- , för det första så tog det nästan 1 timma innan maten kom och för det andra så va det enda som skilde min och barnas tallrikar 2 köttbullar och som jag påpekade för servitrisen så innebär det att varje köttbulle kostade 33 kr och det kilopriset på köttfärs slår ju allt . Servitrisen frågade om det då var ok att sänka priset till 100 kr för mej eftersom att jag inte blev mätt .

På en av bilderna syns en av lagets stora stjärnor och tillika numera en mycket trogen bloggläsare och kommenterare, ingen mindre än Peson i egen hög person . En klippa i alla väder som bara skall vara med på bild .... På övriga tre bilder så ser Ni en bloggare som älskar fotboll men som också får ta konsekvenserna utav den . En Lördag på hospitalet , får nog kanske smärtlindra med bärs senare ikväll och se om det blir bättre . Någon som vill haka på? Jag har ett bord reserverat på Stenungsbaden men saknar sällskap !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå!!
Undra när vi ska fatta att vi inte är skapta för att lira boll längre.
Hoppas du får ordning på knät.
Rock On!!

Bill & Bull sa...

De är de jag alltid har sagt = De är farligt med sportaktiviteter ;)