onsdag 6 januari 2010

Trettonhelg

Återigen dags för helgdagar mitt i veckan men ärligt talat så tycker jag inte riktigt om det för man hamnar liksom aldrig i fas när det gäller jobbet . Att jobba två dagar, sedan i princip dött för att återigen dra igång verkar ganska meningslöst. Har dock gjort en del förberedande saker för att underlätta framöver, så helt stilla har jag absolut inte varit . Träffade min goda vän och kollega Magnus (Orusttrafiken) nere på ICA idag och han verkade väldigt uppåt måste jag säga, såg ut att njuta av ledigheten när han gick där med frugans inköpslisa i handen. Igår passade jag på att ringa både Micke på MK Bussresor i Skara samt Reimer & Robert på Ferdinandsson´s i Ed för att önska god fortsättning och kolla lite detaljer för ett större jobb fram i vår. Alltid lika uppmuntrande att höra deras positiva röster...

Dom två närmsta veckorna som väntar blir lite av ödesveckor för oss där mycket står på spel, det mest troliga är att man får på pumpen igen av någon större drake och skulle så bli fallet får jag bita ihop och försöka hitta andra vägar att vandra men lite spännande är det måste jag erkänna att i allafall försöka mäta sina muskler i "finrummet" .

Inga kommentarer: