tisdag 12 januari 2010

Kopparbergs valde en konkurrent !!!

En av mina hittills mest trogna kunder lämnar oss från och med i år tyvärr och det är med sorg i hjärtat jag kan konstatera att vi inte längre är en del av deras verksamhet . Min konkurrent har lovat att dekorera en buss helt i lagets färger och dessutom köra med bryggeri/alkoholreklam på hela bussen vilket då är mot mina principer och policy´s. Jag har en alkoholpolicy i mitt företag och många av mina andra kunder har detsamma vilket skulle göra det stört omöjligt för mej att kunna driva runt det ekonomiskt . Att ha en ny buss som man bara kan nyttja till kanske 30-50% är för mej ingen ekonomi . Jag önskar min f.d kund lycka till och hoppas att dom blir lika nöjda med sin nya leverantör som dom varit med oss under alla år ...

Inga kommentarer: