fredag 22 oktober 2010

Sicken Torsdag ...

Snacka om avkopplande torsdag ....

Stod och hängde på låset när ICA Maxi öppnade på Torp för att inhandla lite proviant som senare skulle skickas med en buss . Därefter fullt ös hemåt då plötsligt en vacker älgko uppenbarade sig på fel sida viltstängslet, antagligen helt vettskrämd efter alla kulor som surrat kring hennes huvud, hon stod som förstenad och bara drömde sig bort . Precis efter passagen av denna vackra skapelse så började vår herre att damma av mattorna, det vita pudret föll från skyn så vackert men ack så förädiskt . Hem och hämta stumpan för att bege oss ner till Göteborg där vi bara hade tre möten uppbokade innan vi skulle vara tillbaka i vår hemkommun senast kl. 16. En snabb och försenad lunch på IKEA gjorde att vi fick en del energi tillbaka och nu sitter jag här i min ensamhet och skriver dessa rader för jag kan inte sova . Det kan ju i och för sig bero på att jag just har sugit i mig 1 liter ljus pucko medan jag låg i soffan och njöt av ett avsnitt NCIS .

Vad är då resultatet av dagen?
Antagligen blev det en lyckad dag i Göteborg och förhoppningsvis kan jag väl berätta om en liten nyhet under morgondagen eller senast måndag, ingen stor men en liten nyhet som jag tror kan gynna vårt företag ur ett längre perspektiv .

Inga kommentarer: