lördag 16 oktober 2010

Imorse kom mamma och hälsade på


Imorse var första gången sedan vi flyttade in i vårt nya hus som mamma kom och hälsade på , hon kom i form av en jättefin sparv . När jag vaknade imorse så satt hon på golvet nedanför sängen . På något underligt sätt har hon letat sig in genom något fönster och därefter kikat runt i huset hur det blivit . Jag gick ner på nedervåningen och den lilla fågeln kom efter, kollade i vardagsrummet , i köket och i hallen innan jag till slut öppnade dörren och hon flög inte ut utan ställde sig på marken , vek ner sina vingar och promenerade ut genom ytterdörren . Ett vackert kvittrande när hon sedan lyfte mot den klarblåa himlen .

Jag vet att mamma finns hos oss hela tiden och det är så skönt att hon hälsar på precis som hon lovade den dag hon gick bort 23 juli 2010 !
Jag älskar dej mamma ....

Inga kommentarer: