fredag 1 oktober 2010

Falska Bussåkare

Som vanligt så klappar man mej i ryggen och säger att mina åsikter är bra, man stöttar mej och tycker det är bra att någon tar tag i orättvisorna men vad händer? Man fegar ur , går bakom min rygg och blir så penga kå-a att man gör vad som helst för att få en intäkt . Hur skall vi någonsin kunna få ordning på vår bransch när företagare beter sig på detta sättet? Är det verkligen sådan kris i vissa bussåkaren pengabörser att man är beredd att sälja sig själv för att få in rörelsekapital till bolaget? För mej liknar bussbranschen prostitution och det borde ställas både högre krav och bättre villkor . Den som köper av en prostituerad betraktas som kriminell och jag har alltid kämpat för att dem som prostituerar sig också borde betraktas som kriminella . Oavsett vad Ni andra tycker, tänker om mej så står jag för mitt ord och mina handlingar och det är jag ganska ensam om tydligen !!!

Inga kommentarer: