torsdag 23 september 2010

Snillet har fått en ny galen idé i flermiljonersklassen !!!

Mitt i all upphetsning över dem dåliga priserna för ersättningstrafiken, så fick jag en ny och skön idé . Är än sålänge bara i förstudien av denna och kan därför inte avslöja så mycket , vet ju inte ens om jag kommer att komma till skott men lite kan jag avslöja . Det handlar om ett större projekt i flermiljonersklassen, det har med min nuvarande verksamhet att göra och jag brinner verkligen för denna knäppa idé . Vågar man inte satsa så kan man inte heller vinna eller har jag fel? Frågan är nu om jag vågar ....? Svaret på detta kommer nog tyvärr inte förrän i vinter för det är många hanar som skall osäkras och många med finansiell bakgrund som skall rådfrågas innan jag tar några beslut !!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa På!!
peson

Anonym sa...

Bli störst i Uppland och anställa världensbästa busschaufför? /Glider lite

Bussbloggen sa...

Uppland har ju i och för sig alltid lockat mej men hur är det vintertid? Har Ni några bra krogar att ta en matbit på i vintermörkret ... min sambo och jag älskar god mat !!!

Anonym sa...

Vi har ofta snörikt och härligt! Tyvärr måste jag erkänna att jag inte kan ett knyst om våra krogar. Jag har bara bott här i 30år så man kan inte ha koll på allt. Själv föredrar jag att laga en hemgjord och fin middag med mat man vet vad den innehåller och som är lagad med kärlek. Tända ett par stearinljus och se snön falla utanför fönstret tillsammans med min sambo innan man rundar av med varm choklad på den skottade balkongen med stearinljus i snöhögarna /Glider lite