lördag 25 september 2010

Nedplockad på jorden direkt

Har idag för andra gången ventilerat mina tankar kring flermiljonersprojektet som jag var så uppeldad över härom dagen men återigen blev jag nedplockad på jorden av mina närmsta vänner .

Detta kanske i och för sig är lite väl drastiskt av mej men dem påpekade att min arbetsbelastning skulle öka dramatiskt och egentligen var dem väl bara rädda om min hälsa och mitt familjeförhållande, så jag skall inte klandra dem . Rent ekonomiskt så är det en helt brilliant och lysande idé jag kommit på och detta har jag fått medhåll för men allt är ju inte pengar och det är jag beredd att hålla med om såklart .

Hur sjutton gör jag nu?
Såklart har jag en plan även för detta och hur jag skall lösa det men den var så här i första läget lite svår att förankra, så jag får helt enkelt tänka om och hitta bättre argument .

Förövrigt så kan jag meddela att en ny stationär dator är införskaffad och jag är totalt rasande just nu för jag ogillar verkligen Windows 7, just nu anser jag att det är rena skiten för det skapar bara problem för mej !!!

Inga kommentarer: