måndag 16 november 2009

Vad har hänt med alla onda ord?



Vad sägs om min nya kollektion som jag precis hämtat ut från posten?

Nu förstår jag ingenting helt plötsligt ... i vår bransch där man kastar sten i alla glashus som finns, där man kritiserar och mår dåligt över andras lycka och framgång, där man älskar att hata men nu .... På mitt inlägg om guldligan finns inget negativt utan enbart 3 positiva kommentarer och dessutom tog sig min goda vän och elitbloggare Göran sig tid till att rita ner ett par rader och dessa värmde mitt hjärta och måste bara visas upp för allmänheten ..

"Nu ser jag ju på din blogg att även du är guldmedaljör. Grattis och bra jobbat tycker jag. Jag är imponerad, helt ärligt.
Du kanske ska sälja dig som lönsamhetskonsult eller nåt. Men eftersom vi alla bussgubbar är tämligen konservativa så får du nog inte så många kunder."

I vår bransch får man glädjas när tillfälle ges och vi vet alla att det svänger snabbt, nästa år kanske inte jag är med på listan utan någon annan av er som läser och då kommer jag att vara lika glad för Er skull som Ni är för min, är det någon som vill ha tips på hur man lyckas, så maila mej gärna för lite rätt har faktiskt Göran och det har jag skrivit om förut - konsult är nog mitt framtidsyrke !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tröjan och mössan är helt okej, om man tar bort märkena. Fast sedan är jag ju inte Stockholmare heller som tur var. :P

Peson sa...

Fy Fan vad hemskt!!!
Ja Ja Gnid in det bara.
Peson