onsdag 18 november 2009

Dom förlorade har återvänt !!!

Den lilla följetången på bloggen tycks nu ha fått ett slut ... Mina efterfrågade fälgar har kommit till rätta och det var inte min far som var boven i dramat utan däckfirman Geko Däck som slarvat , längst in i en container hittades dom så nu har jag helt plötsligt dubbla uppsättningar vinterdäck till min RS !

På tal om RS så är jag lite sugen på att byta den till en NY bil , under gårdagen var jag därför tillsammans med en vän vid namn Johnny the man på en utflykt för att sondera läget . Tittade på en riktigt fin SAAB 9-5 med all utrustning av 2010 års modell , även Ford och Audi fick sig besök men men ... Att döma av priserna så är man inte sugna på att sälja bil, beslutet blev att avvakta något men sugen är jag, ny bil luktar ju så himla gott !!!

Inatt har vi återigen haft inbrott och nu funderar jag på att ta saken i egna händer och sätta hårt mot hårt , så mycket skadegörelse man inatt orsakade för att sno lite insatser till halvljusen på min sprinter, är så förbaskat trött på att städa upp efter andra och det kostar ju onödiga pengar med . Får jag tag i någon av illbattingarna så lär dom inte kunna gå på några dagar kan jag garantera !

Idag ska jag iväg på shoppingresa , måste ju utnyttja rotavdraget innan det är för sent, det ska såsmåningom inhandlas kakel och klinker, nytt golv, lite tak och kanske en öppen spis . Om huset ska säljas i framtiden så skall det vara i topskick och det skall inte finnas något att klaga på.

1 kommentar:

Peson sa...

Ge dej av till Bilab i kungälv, kila in på Audi avdelningen och snacka med Niklas Johansson.
Han vill alltid sälja bilar.
Har man inte Audi kan man lika gärna gå.
En A5 hade suttit som en fläskläpp för dej. Bussdirektörer skall åka ståndsmässigt.
Rock On!!