söndag 22 november 2009

Älvsbyhus - en ren misär !!!

Kalla Fakta sände ikväll en dokumentär om Älvsbyhus och hur man hanterat vissa ärenden och till en början vill jag säga att som företagare så har jag full förståelse att kunden inte alltid har rätt men när det blir så uppenbart som exemplen ikväll så kan jag inte bli annat än förbannad när jag hör VD Donald Trump eller förlåt Johansson hette han väl visst? Dummare man får man nog leta länge efter, Älvsbyhus borde i fortsättningen inte låta sin egen VD uttala sig utan man bör tillsätta en mediaansvarig kanske . Ett företag som förra året genererade över 200 miljoner i vinst borde kunna ta sitt ansvar och åtgärda/betala det som kunden har rätt till eller har jag fel? Nu är jag så förbannad att jag inte kan skriva mer , får nog ta mej en kall dusch .....

Inga kommentarer: