söndag 22 november 2009

Kul att arbeta igen !

Igår gjorde jag något så ovanligt som att köra buss igen efter en tids uppehåll och med buss menar jag en riktigt fin dagstur med lite goa och glada pensionärer, det var riktigt njutningsfullt att kryssa fram på den svenska landsbygden och titta på kossor under en hel dag . I veckan som kommer ska jag aktivera mej med lite möten om framtiden och dessa handlar om att både köpa och sälja kan jag väl säga, ska även ta mej ett par bussturer för att hålla igång hjärnan på ett bra sätt !

Men jag har ett litet problem inför lördagen och det kanske finns någon därute som kan hjälpa till, mer om detta i nästa inlägg !!!

1 kommentar:

Peson sa...

Hallå!
Gött att du är igång med det som du är marknadsledande på, förutom brandbekämpning och övrig Räddningstjänst.
Tackar även för min plats i rampljuset.
Rock On!!