måndag 23 november 2009

Röd eller vit bil är frågan?


Har under en tid varit ute och sonderat terrängen när det gäller bilar, Volvo V70 gick bort direkt efter provkörningen då växellådan var alldeles för stötig, motorljudet alldeles för högt och D5 motorn var för dålig kräm i sett till vad man får för priset 350.000 kr , Audin försvann oxå den ganska snabbt och där var det väl priset helt som spökade , inte riktigt värt dom pengarna 450.000 kr . När det kom till SAAB 9 3 eller 9 5 så funderar jag på om dom kommer sälja någon bil alls närmsta tiden med tanke på kostnaden och att det inte finns någon prutmån, som SAAB försäljare hade jag väl hellre sett att man fick ut bilar på marknaden igen och försökte tjäna på eftermarknaden men riktigt så ser man inte på det . Nu är jag på Skoda RS dvs en likadan bil som jag redan har och den stora frågan är om jag nu skall byta bil - är det en röd eller vit jag ska ha eller varför inte en RS gul?

1 kommentar:

Peson sa...

Hallå!!
Om valet endast står mellan Röd och Vit Så föreslår jag: Black Magic Pearleffect.
Lycka Till!!