lördag 10 oktober 2009

Varför uppståndelse???





Jag befinner mej just nu utrikes på en plats som är väldigt avsides, en plats där jag har tid att tänka och framförallt jobba , har idag gjort undan det absolut värsta för att kunna finna lite frid . Har även haft förmånen att träffa ett par nya vänner vilket har glatt mej i all bedrövelse , tiden är annars tung just nu och det har med kärlek att göra, mer kan jag inte säga !
Snälla Ni behöver inte tro det värsta bara för att man flyr lite, så snälla koppla av - jag mår ok !!!

Varför är kvinnor som dom är? Desperata och stressiga - måste dom alltid ha bekräftelse varje dag och hela tiden , kan inte vi män få känna oss nere utan att ha press på oss att prestera?

Baktala människor och såra mår ingen bra av - jag har aldrig varit så här nere !!!

Nu ska vi till en by 6 mil från skogen där jag befinner mej och se Sverige spöa Danmark, enda stället i en radie av 20 mil där man visar denna landskamp !

4 kommentarer:

Anonym sa...

?

Anonym sa...

För att förklara närmare så är det jobbigt att ha funnits tillhands och ställt upp i vått och torrt , visar/visat överflöd av kärlek och fått lika mycket tillbaka ända tills nu då man helt plötsligt inte är vatten värd utan man får kalla handen ! Jag är så otroligt ledsen och djupt sårad ... Kram Daniel

Anonym sa...

Kära Bussbloggare, när en kvinna helt plötsligt ger kalla handen och inte tycker att man är vatten värd, brukar man ha gjort något som sårat hennes hjärta, ta dig en funderare och lyssna till ditt eget.
Lycka till och ta vara på kärleken!
Mvh Trogen läsare

Anonym sa...

Instämmer med föregående talare...
Ryck upp dig nu för fan och kämpa på för kärleken!! Henke