söndag 25 oktober 2009

Hur kan man sakna en ceasarsallad?

Ja, detta är frågan , jag som inte ens gillar den speciellt mycket men lite konstigt är det faktiskt .... i kylen ekar det värre än i klippiga bergen, gräsklipparen står orörd och det enda som är klippt nu är mitt hår och det är jag så tacksam för! Inget schampoo och inga krämer i duschen men tandborsten finns kvar och tandkräm likaså, farsan har sålt mina vinterdäck med tillhörande fälgar värda i nypris 24.000:- , dessa sålde han utan att ens veta om det, man kan säga att mitt liv är ganska meningslöst och tomt just nu när jag sitter och funderar på dessa ting .
Kanske dags att lyssna på Ted Gärdestad nu .... eller vad säger du?

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Jag vill ha en egen måne...."

Mats sa...

Det finns inget som är meningslöst! Strunta i Ted och kom förbi på en kopp kaffe (eller något annat tilltugg) i stället! Nog har Du någon körning hitåt i bland?! Då kan vi prata om meningsfulla ting!