torsdag 8 oktober 2009

Går under jorden ett tag

Det har ju inte undgått någon att jag mer eller mindre kraschat som människa och nu är det nog värre än på länge så jag har beslutat mej för att skärma av mej från min omgivning totalt i några dagar , för en del människor gör det ingen skillnad men för dom som står mej närmast så kommer det att märkas . Vill bara att alla ska veta att jag är ok, ni behöver ej skicka ut några efterlysningar för jag kommer att komma tillbaka till verkligheten men som det känns nu kommer det att ta några dagar .
Jag vill inte gå in på närmare vad det handlar om för det är min ensak men för att orka så måste jag ta detta beslut nu .

Får jag sms så svarar jag om jag orkar och skulle jag inte svara är det inte hela världen , ni ska veta att jag läser sms och uppskattar att jag får dom men bli inte besvikna om svaret utebliver , svar kommer förr eller senare !

Sköt om er och gör inget som jag inte skulle gjort !

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter inte kul, men hoppas verkligen att några dagar räcker för att få Bussbloggaren i balans igen. Ta hand om dig. Kanske ta ett glas julmust.

Anonym sa...

take c

Anonym sa...

skulle ju stå, take care :)

Peson sa...

Bryt ihop å kom igen!!
Julmust är nog det bästa.
Kämpa på!!

Anonym sa...

Ta hand om dig och hoppas allt går bra. N;)