fredag 23 oktober 2009

Peson är kung !!!

För det första vill jag bara nämna att Peson är kung i byn ... utan han stannar Ljungskile ! För det andra kan jag nämna att jag mår lite bättre idag ... fortfarande trött och orkeslös men ändå på rätt väg vad det känns, ett litet förtydligande bara så ingen missuppfattar men i en relation så är det aldrig den enes fel att man träter utan det krävs två för att dansa en tango , hängde Ni med nu? Detta ordspråk kan Ni ta till Er och fritt använda utan att jag debiterar extra!
Ingen skugga skall falla över någon utan det blir så här i livet emellanåt, ibland är det kanske bättre att vara ifrån varandra och inte höras av än att vara nära varandra och inte vara sams , ingen vet vad som sker i framtiden och med framtid räknas allt från nu !

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är glad att du känner dig bättre. Tiden läker alla sår , ge det lite tid.

Anonym sa...

Peson stannar??? Vart skulle han väl ta vägen?
En inventarie!

//karl

Ugly Zugly tycker till sa...

Ugly Zugly is the man ...

Peson sa...

Hallå! Det var fanimej det bästa på länge!!!!! SÅÅÅÅ GÖTT!!! Kanske det finns ett ljus i slutet. Hoppas lusten kommer åter, lust for life, det är en dänga utav rang! Härligt att höra att du mår bättre!!! Kämpa på!
Peson

Anonym sa...

>Peson- snickrar du fortfarande?

/karl redig

Peson sa...

Jo du Karl!!
Det gör jag allt när tillfälle ges.....
Just nu tillhör jag dock de arbetslösas skara,då Sweden Yachts där jag jobbade, gick i konkurs i sommras.
Rock On Peson

Anonym sa...

>Peson- Var du i Ljungskile då eller, för jag har inte sett dig i Stenungsund

/karl redig

Peson sa...

Jag är överallt!!!
Men mest så var jag i Ljungskile...
Åtminstone de senaste 9 åren.
Rock Fat!