torsdag 12 augusti 2010

Tack till Er alla !!!

Tack till Er alla som på ett eller annat sätt deltog vid min älskade mammas begravning lördagen den 7 augusti , Ni var många som kom till kyrkan för att dela avskedet med mig och min lilla familj, tack även för minnesstunden i Ljungskile församlingshem och till min mamma vill jag bara säga att det blev precis så som du ville med mycket mat & dryck . Tack även till Er som inte kunde komma men ändå skänkte minnesgåvor eller blommor, det var en mycket känslosam dag på alla sätt och det är något jag aldrig glömmer . I svåra stunder kommer ens sanna vänner till undsättning och det var så rörande att se Er alla tillsammans .

Jag kommer alltid älska dej mamma ... och vi kommer alltid älska Er kära vänner !

Daniel & Erland

3 kommentarer:

Anonym sa...

Beklagar sorgen, Daniel! Kram

Mats sa...

Det var fint av Dig att hedra minnet av Din mor på detta sätt. Jag vet hur det känns. Saknaden är stor när någon nära går bort, men de ljusa minnena gör att livet trots allt går vidare. Allt gott inför framtiden tillönskas Dig!!

Bussbloggen sa...

Tack mina vänner ...