torsdag 19 augusti 2010

Snacka om bluff på riktigt!!!

Mr.Song Lile
Hang Seng Bank Ltd
Sai Wan Ho Branch,
83, Des Voeux Road,
Hong Kong.


Good Day,

Vänligen vänligt emot min ursäkt för att skicka det här mailet utan din
samtycke. Jag tror att du är en högt respekterad person, med tanke på
Att jag köpte din profil från folken söka databas på
webben under min descret söka efter en utländsk partner som kan hjälpa mig
att
tar denna verksamhet till den framgång. Fast, jag vet inte i vilken
utsträckning
du känner till händelser. Jag har ett förslag till you.This dock är
inte obligatorisk och inte heller kommer jag på något sätt tvinga dig att
hedra mot din
kommer, men jag hoppas att ni kommer att läsa på och ta hänsyn till värdet
jag erbjuder.
Mitt namn är Mr Song Lile Jag krediten officer i Hang Seng Bank, Hong
Kong. Jag har ett affärsförslag i storleksordningen 19.5m USA som ska
överföras
till ett offshore konto med ditt assistace om villig.

Efter den framgångsrika omregistrering skall vi delar i förhållandet 30% för
dig och
70% för mig. Skulle du vara intresserad kan du svara på mitt brev
omedelbart, så vi kan börja alla arrangemang och jag kommer ge dig mer
information om projektet och hur vi skulle hantera det.

Du kan kontakta mig på min privata e-post: (songli717@asus.hk)
och skicka mig följande information för dokumentation syfte:

1. Fullständiga namn
2. Privat telefonnummer
3. Nuvarande bostadsadress

Jag ser fram emot att höra från dig.

Vänliga hälsningar,
Mr Song Lile.

1 kommentar:

Anonym sa...

Han har även adress lilesong36@yahoo.com.hk