fredag 12 februari 2010

GS Beställningstrafik blir idag ett med oss på Ljungskilebuss

Vid midnatt gick alltså affären igenom helt och hållet och GS Beställningstrafik är nu en del av Ljungskilebuss . Det är mycket att tänka på nu med alla papper och allt som skall organiseras men jag tror det blir en lärdom att ta tillvara på och som jag kan dra nytta av i framtiden för det är garanterat inte sista gången som Ni ser mig göra något tokigt . Jag kommer att ställa till oreda i branschen ända tills den dagen då jag blir ekonomiskt oberoende för då tar jag mitt pick och pack och lämnar. Så för Er som tycker att jag är ett störande moment finns det bara en sak Ni kan göra men då gäller det att det finns ekonomiska muskler ...
Ljungskilebuss & GS Beställningstrafik kör nu vidare in i en ny epok och vi skall göra Göteborgarna väldigt stolta .

Inga kommentarer: