onsdag 30 december 2009

Vilken dag !!!

Vilken dag det har varit , ett härligt vinterväder och det har nästan sett ut som ett fotografi hela dagen oavsett var man befunnit sig . Vår dag har till största delen tillbringats i Göteborg med både möte och fritid, har vallat min kära men ack så krampaktiga far på gator och torg . Efter en luftfärd häromnatten så landade han med ryggen rakt i trappan och komplikationer uppstod men att röra på sig är bra säger sjuksyster . Vid lunchen kom det lite gnäll men några värktabletter senare var det full fart igen .

Beträffande mitt projekt som nu är i full gång på riktigt så har jag kommit på en ny men mycket brilliant idé som egentligen inte bara är bättre på alla sätt utan även mer ekonomisk fördelaktig men eftersom att jag är en ärlig kille i affärer så tänker jag sköta det så snyggt jag kan och lägga korten på bordet från början . Runt den 15 januari kommer det komma ett beslut i någon form och fram tills dess får vi bara hålla andan och kämpa vidare som vanligt .

Efter mitt blogginlägg igår om den usla snöröjningen så kunde vi i dagens bohusläning läsa en helsidesartikel om just detta problem, aldrig förr har jag hört så många ursäkter som varit så dåliga . Bättre hade varit om man bara låtit bli att uttala sig .

Inga kommentarer: