lördag 19 december 2009

Julmarknad i Lübeck 2009






Nyss hemkomna från en härlig resa till Lübeck, Tyskland är vi alldeles möra i kroppen efter långa och sköna promenader där det ingick en hel del shopping och annan kultur . Personalen för resan bestod av min far Erland samt eminenta Jerry och tillsammans tog dom oss tur och retur på ett säkert och trevligt sätt . Under resan har vi bjudits på många skratt och ett par fina Glühwein ... Just Lübeck som stad kommer under våren bli ett bestående resmål och vi hoppas att så många som möjligt tar chansen att besöka denna fina Hansastad med svensk historia . Återigen tackar vi bak i bussen för en fin resa och önskar samtidigt alla en riktigt fin fortsättning på år 2009 , var försiktiga i trafiken och värna om varandra !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan morbror Daniel!
Fin bild på mig och Johan, hmm...
Vi hade jätte trevligt och mycket kul, tackar så mycket att vi fick följa med ner :D
Du tog inte några mer bilder som du har lust att skicka? Jag och Johan tog inte så många och vi (jag) vill gärna ha bilder att visa för de nyfikna.
Hör av dig om du hittar något, du kan fråga morfar(Erland)om du vill ha min e-mail, han har den.
Mvh Sari.